Výrobci
Novinky vlevo

Články

Odborné školení Měřicí technika ALMEMO a TERMODIAGNOSTIKA 2017/2018
Odborné školení Měřicí technika ALMEMO a TERMODIAGNOSTIKA 2017/2018 05.06.2017 Vážení přátelé, jménem firmy AHLBORN měřicí a regulační technika spol. s r.o. si vás dovolujeme pozvat na odborné školení MĚŘICÍ TECHNIKA ALMEMO a TERMODIAGNOSTIKA 2017/2018 číst více
…více článků zde

Odběr novinek:

 

Anketa
Dáváte přednost dotykovému nebo bezdotykovému měření teploty?
56 % (155)
44 % (121)

Celkem hlasovalo: 276

Uplatnění reklamace

Reklamaci lze uplatnit dvěma možnými způsoby:

  • osobně předat na adrese naší provozovny
  • poslat přepravní společností

Pro oba případy platí adresa: 

AHLBORN.cz

Dvorecká 4/359

147 00 Praha 4 - Podolí

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list (ke stažení zde).

Jak postupovat když…

Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište nám podrobnosti na emailovou adresu ahlborn@ahlborn.cz a my vám následně poradíme, jak dále postupovat.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30tidenní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme v naší provozovně po předchozí domluvě, a to nejpozdějí do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

Vrácení peněz poštovní poukázkou není, bohužel, možné.

Náklady spojené s dopravou zboží zpět prodejci při odstoupení od smlouvy nebo reklamaci hradí kupující bez náhrady. V případě vracení peněz pří odstoupení od smlouvy nebo kladně vyřízené reklamace bude kupujícímu vrácena i účtovaná částka za dopravu.

Reklamační protokol

Pokud reklamaci provádíte osobně, obsluha vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.

V případě zaslání reklamace poštou na naší adresu, vám bude zaslán reklamační list na e-mail uvedený v reklamaci.